Centrele de relaţii cu clienţii ale CEZ, din Gorj, se închid

Centrele de relaţii cu clienţii ale CEZ, din Gorj, se închid. Se anunță transferul tuturor serviciilor în mediul online pentru o perioadă de 30 de zile.

Astfel că, centrele de relaţii cu clienţii vor fi închise până pe 7 decembrie 2020. Măsura se va aplica de luni.

Prin această decizie, CEZ Vânzare contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS-COV-2 în comunităţile în care operează.

Totodată, canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vânzare sunt cea mai sigură alternativă în contextul epidemiologi.

În acest an, este pentru a doua oară când CEZ Vânzare suspendă activitatea cu publicul.

Clienţii CEZ Vânzare de energie electrică şi gaze naturale din Gorj vor putea să îți soluţioneze toate cererile în relaţia cu furnizorul prin portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ; Info Linia CEZ (0251.929), disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 8:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non-stop; chat cu un consultant CEZ Vânzare (chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00).

Lasa un comentariu