BiZ Magazin – Despre noi

Povestea BiZ Magazin incepe in 2007

BiZ Magazin - Nr. 1
Numarul pilot al revistei BiZ Magazin aparut in Iunie 2007

BiZ Magazin este o publicaţie care se adresează întregului spectru al mediului de afaceri local (Gorj) şi regional, insa fara a se limita la acestia. De la manageri la functionari ai administratiei publice locale, persoanelor dornice de afirmare si celor cu iniţiativă şi spirit antreprenorial. Toti acestia reprezinta publicul nostru tinta.

Proiectul BiZ Magazin, demarat initial in 2007 si pus apoi in stand by pana anul acesta (nr. 2017) isi doreste sa aduca un plus valoare pietei media. Vom incerca sa facem asta prin analize si critici constructive, prin scoaterea in evidenta a exemplelor pozitive si a oportunitatilor de finantare si dezvoltare.

Prin tematica abordată, BiZ Magazin doreste sa vina în intâmpinarea cititorilor săi cu informaţii de actualitate din mediul economic si de afaceri. In principal cu materiale de analiză şi sinteză, dar şi cu răspunsuri la cele mai stringente probleme ale momentului. Vom incerca sa raspundem la nevoile pietei si sa aducem solutii si idei oferite de experţii cu care colaboram pe diferite segmente. Nu ne vom limita insa doar la asta.

De ce am intrat in stand by?

In 2007 cand am demarat acest proiect, ieseam pe piata cu un produs total inedit pentru Gorj si pentru regiunea Olteniei. Un produs de o calitate grafica demna de invidiat chiar si de publicatiile nationale. Iata ce spuneam atunci despre acest lucru:

Formatul şi calitatea grafică excepţională, aduc un suflu nou şi totodată reprezintă o  premieră pe piaţa media, o piaţă de altfel foarte competifivă.

Acest lucru ne conferă avantajul de a oferi partenerilor noştri, informatii si servicii de publicitate la o calitate deosebită, întâlnită până în prezent doar în anuarele de de specialitate şi revistele naţionale. Toate acestea puse laolaltă  recomandă BiZ Magazin ca pe un partener de incredere.

Si intr-adevar asa a fost. Revista a fost primita foarte bine si cu mare entuziasm de catre cititorii ei tinta si nu numai. Din nefericire, climatul economic local nu a permis la acea vreme o dezvoltare sustenabila a acestui proiect ambitios.

Motivul principal pentru care am decis la acel moment sa oprim proiectul pentru a-l relua mai tarziu, cand contextul o va permite a fost teama de a nu face niciun compromis cu privire la politica editoriala.

We’re back and better than ever

Odata cu dezvoltarea noilor tehnologii web si mobile, acest moment pare sa fi venit, iar noi il asteptam cu nerabdare. Asta deoarece suntem sigur ca putem aduce ceva in plus, ceva ce piata are nevoie, ceva util atat omului de afaceri cat si tanarului antrepenor sau a celui in cautare de oportunitati.

In cei aproape zece ani scursi pana la relansare, ne-am specializat, ne-am perfectionat si largit arealul cunostiintelor noastre, iar acum intentionam sa folosim acest lucru pentru a face diferenta. Suntem la fel de hotarati si foarte entuziasti. Am pastrat aceasi structura editoriala ca inainte, dar am incercat sa o imbunatatim si sa o adaptam zilelor noastre.

Daca in 2007 debutam doar cu o editie print, de aceasta data vom avea de partea noastra si internetul. Asta deoarece nu exista un alt mijloc mai eficient de diseminare a informatiei. In curand vom lansa si o aplicatie mobila pentru a ajunge oricand si oriunde la cititorii nostri cu informatii de cea mai buna calitate.

Vom incerca sa sa acoperim toate canalele de diseminare, traditionale (nr. editie printata) si digitale (nr. site, social media, YouTube, etc.) si intentionam sa devenim in curand lider de piata!

Nu suntem si nu vom fi o gazeta de actualitate si cu atat mai putin una mondena. Vom veni cu high quality content pentru segmentul nostru de piata, insa vom ramane bineinteles deschisi tuturor celor care ne citesc.

Vom incuraja implicare activa a publicului nostru in actul editorial si vom incerca o abordare aparte, una participativa. Acel tip de jurnalism in care comunicarea se face bidirectional, in care cititorul si editorul vor inversa rolurile, totul in numele INTERESULUI PUBLIC!

Acesta este si motivul pentru care va incurajam sa ne contactati in cazul in care doriti sa contribuiti la continutul editorial. Puteti face acest lucru navigand din meniul superior catre sectiunea Contact sau facand click pe acest LINK.

Va multumim!

Suntem la fel de hotarati si foarte entuziasti!

 

Echipa BiZ Magazin:

 

Manager, realizator radio si TV, jurnalist si un microbist impatimit 🙂 este unul din cei mai vechi jurnalisti din gorjeni. Cu mai bine de 20 de ani experienta in media locala si nationala, Dan este de asemenea un foarte bun cunoscator al mediului de afaceri din Gorj si din regiune.

 

Blogger, specialist in Marketing, Comunicare si Turism, Lavinia este unul din pilonii echipei. Buna cunoscatoare a mediului de afaceri, cu un spirit analitic si organizational puternic, ea este strategul BiZ Magazin. Ea e sefa! 😉

 

Jurist, ofiter in rezerva si mai nou blogger, Sorin este beneficiarul unei bogate expertize in domeniul sistemului de ordine si siguranta publica si un foarte bun cunoscator al administratiei publice. Cu toate ca prefera sporturile de echipa, jocurile pe calculator nu-i sunt straine. Trebuie sa fii tare pregatit daca vrei sa-l provoci la un joc de strategie. 😉

 

Jurnalist, pasionată de presa scrisă. O persoană sociabilă, ambițioasă și entuziastă. 🙂

 

Jurnalist, Senior developer, expert eCommerce si manager, Radu are mai bine de 7 ani experienta in presa scrisa, audiovizual si digital. Conectat in permanenta la sursele de informare, Radu este motorul nostru de cautare 😀 si cel mai mare consumator de cafea al echipei. 😛